Marka “POLSKA W PUDEŁKU” jest wynikiem wieloletnich obserwacji trendów w katalogu i jakości upominków stosowanych w relacjach B2B i B2C. Świat opanowały nowinki technologiczne dające możliwości dla nowych gadżetów i upominków generujących “fun effect”. Trend ten przyśpiesza i nabiera na sile, czego dowodem są m.in coroczne targi gadżetów i reklamy. Uznaliśmy, że warto z tego trendu uczynić zasób do rozwoju naszej marki, choć logika myślenia przypomina nieco wrzucenie biegu wstecznego niż przyśpieszania. Ale i w tym kierunku można odczuwać “fun”.
Jesteśmy dostawcą usług i produktów, ale przede wszystkim wrażeń i emocji powiązanych z naszym wyjątkowym pudełkiem o kształcie Polski. Dzięki wartościom płynącym z tradycyjnej formy, innowacyjnych technologii, ale przede wszystkim wyrafinowanych pomysłów na ich zastosowanie tworzymy nową jakość w szukaniu efektu ZASKOCZENIA. Wierni jesteśmy wartościom marki “Made in Poland” i dążymy do tego, aby osoby otrzymujące nasze upominki mogły odkryć i poznawać Polskę – zarówno poprzez produkty, jak i historie ukryte w obrazach i naszej najnowszej technologii rozszerzonej rzeczywistości.