Z nami będziesz ZERO WASTE!

Świat staje się coraz bardziej ZERO WASTE! Dążymy do nowych ekologicznych rozwiązań w domu, pracy, fabrykach, szkołach, urzędach, wdrażając rozwiązania powiązane z  zasadą”5R”. Wszystko po to, aby produkować mniej odpadów.

Nasze pudełko o kształcie Polski posiada wiele cech, które wpisują się bezpośrednio w ten trend, poprzez stosowane materiały minimalizujące użycie szkodliwych plastików, długi cykl życia, funkcje skarbonki, innowacyjne rozwiązania IT powiązane z pudełkami, możliwość łatwego recyklingu.

Koniec ery plastikowych gadżetów

Świat organizatorów eventów odradza się po pandemii ze świadomością, że więcej wartości niosą za sobą produkty lokalne niż niskiej jakości gadżety z Chin. Na pierwszy plan wysuwa się również użyteczność i wartości praktyczne upominków i przedmiotów włączonych w

Ograniczenia wywołane pandemią sprawiają, iż kryterium ilości ustępuje miejsca jakości i indywidualnemu podejściu. To wszystko sprawia, iż organizacja upominków nie jest już procesem wyboru z katalogów, ale zamawiania dedykowanych, spersonalizowanych rozwiązań. Konsekwentnie więcej uwagi skupić można na pro-ekologicznych wartościach, traktując je jako jedno z kluczowych kryteriów wyboru.

Rozwiązanie dla realizatorów projektów

Realizatorzy projektów finansowanych np. z Funduszy Strukturalnych wiedzą, iż trend ZERO WASTE już dotychczas ograniczał produkcje i dystrybucje przedmiotów promocyjnych typu gadżety do promocji projektów. W wielu przypadkach wykorzystanie tego typu przedmiotów promocyjnych mogło być tylko elementem wspierającym inne działanie, a selekcja materiałów promocyjnych powinna była być dobrze dopasowana do celu komunikacyjnego działania.

Trend ten ulegnie wyraźnemu wzmocnieniu w okresie programowania Funduszy 2021-2027, konsekwentnie kategoria zakup gadżetów do promocji projektów zniknie z katalogu kosztów kwalifikowanych.

Pudełka edukacyjne o kształcie Polski z modułem rozszerzonej rzeczywistości są doskonałą odpowiedzią na potrzeby realizatorów projektów: edukują, informują odbiorców projektów, wpisują się w cele komunikacyjne. Wartość zaplanować zakup pudełek w kosztach projektu.